Rektors hilsen

Kjære alle elever, velkommen til Sentrum vgs. Vi gleder oss til å bli kjent med dere alle.

Denne siden inneholder et bilde av rektor. Hun er en voksen dame som har på seg en brun kjole med mange blomster. Hun sitter på en benk laget av tre, midt på skolens område. - Klikk for stort bildeRektor Tone Cicilie Danielsdatter

Dette skoleåret vil dere alle lære mye nytt, og det å studere noe man har valgt selv, betyr mye for motivasjonen og arbeidsgleden. Lærere som jobber på de ulike utdanningsprogrammene er flinke i fagene sine og ivrige i å lære bort.

Nye mennesker og et godt læringsmiljø

I tillegg vil du bli kjent med mange nye mennesker, både medelever og ansatte. Vi har både miljøarbeidere, elevveiledere og helsesykepleiere. De er gode å snakke med om det trengs. De lager også aktiviteter i pausene som det er fint å være med på. Husk at alle har et ansvar for at vi har det bra på skolen. Også du må bidra positivt til et godt læringsmiljø.

Husk dette

Vi er mange ansatte her som ønsker at dere skal mestre skolen, og legge et godt grunnlag for framtida her hos oss. Husk:

     Det er viktig at du arbeider godt og deltar aktivt i timer.

     Legg bort mobiltelefonen i timer, vær hyggelig med folk rundt deg og gjør ditt beste.

Stolte av skolen vår

Vi er stolte av skolen vår. Vi ansatte som jobber her ønsker det beste for dere elever og ønsker at dere skal lykkes og ha det bra.

Vi har en flott og hyggelig kantine med svært god mat. Kantina er et samlingssted for elever og ansatte.

Engasjer deg i elevrådet

Vi har også et aktivt elevråd. Gjennom elevrådet kan du som elev engasjere deg og ta opp ulike spørsmål. Elevrådet setter i gang ulike arrangementer i samarbeid med ansatte.

Velkommen til et nytt skoleår

Vi håper dere alle får et godt skoleår hos oss hvor dere lærer mye, får venner og opplever mestring.

Velkommen til oss, og lykke til med skoleåret 😊

Med vennlig hilsen
Tone Cicilie Danielsdatter,
rektor